TIBIALIS ANTERIOR TENDONITIS

pedos

Niekada neturėjau daug tikrų draugų. O laisvai taškantis savo tiesos bliūde tai – normalu, nes tik nedaugelis gali žiūrėti tiesiai į akis atvirai sakomai teisybei. Visada vertinau laisvę ir nepriklausomybę, o norinčius ją iš manęs atimti siunčiu kuo toliau.

Neseniai įsigijau draugą. Tiksliau, jis man pats įsipiršo. Naujasis bičiulis labai įkyrus, sekioja iš paskos, vis primena apie save ir jokiais būdais nenori likti vienas. Jo įkyrumas erzina. Blogiausia tai, kad jam apskritai nusispjauti ką aš galvoju. Štai toks tas mano draugas: savanaudis, savimyla ir visiškas parazitas.

Jis mane skaudina. Bet tik taip moka parodyti, kad myli. Visai nenuostabu, kad vėl noriu likti vienas, bet geri draugai nepaliks, o ypač tas, kurį turiu aš.  Iš pradžių bandžiau jį papirkti ir dėl naujos draugystės padariau viską: lepinau masažais, ėjau į pirtį, vedžiausi į jogos užsiėmimus, netgi bandžiau medituoti. Niekas nepadėjo. Fizioterapija jam patiko, kriosauna – taip pat. Visiškai praradau viltį, kad kada nors vėl galėsiu mėgautis vienatve.

Galiausiai neapsikentęs pabandžiau jį nuskandinti lediniame vandenyje – išgyveno.  Blogiausia,  jis man atleido ir vis dar jaučiasi mano draugu, primenančiu apie save kiekviename žingsnyje. Jis mane myli, aš jo nekenčiu. Jis mėgaujasi mano draugija, aš noriu jį nužudyti.

Kreiptis į medikus beviltiška. Kovai su  įsivaizduojamu draugu daugelis rekomenduoja aminaziną,  kiti – ibuprofeną. Deja, piliulių poveikis laikinas, o prasiblaivęs mano draugas pasirodys daug irzlesnis ir piktesnis, todėl vaistai – ne man. Nesiruošiu nešiotis nebylio ir nemokamai įsigyti dar vieną. Protingesni gydytojai kategoriški – reikia poilsio, nes kitaip skyrybų nebus.

Galų gale draugas prasitarė, kad dėl mūsų draugystės kaltas tik aš ir jei ne mano kvailos ambicijos jo net nebūtų buvę. Negalėjau tam prieštarauti, bet tas nedarė mano gyvenimo lengvesnio, todėl pasiunčiau jį ant trijų raidžių. Man palengvėjo, mano kojai – ne. Įžeidimas draugą laikinai nutildė, bet kartais jis atsibunda labai šnekus. Nežinau, kaip greitai pavyks visiškai jo atsikratyti, bet tikrai su juo nesitaikstysiu ir ateityje stengsiuosi išvengti naujų pažinčių.

14 thoughts on “TIBIALIS ANTERIOR TENDONITIS

  1. Prajuokino 😀 mano santykiai su shin splitu tokie patys ir jau tęsiasi 1,5 mėn. Bet mano gydytojas kategoriškai ir logiškai prisakė nebėgioti bent dvi savaites, tad bandau tą daryti. Dabar tvarkausi su savo ego :/ lygiai taip pat sunku

    • Į sveikatą. Vitaminas C dar niekam nepakenkė. Aš sumažinau krūvius, bet stengiuosi judėti, daryti daug tempimo pratimų bei šilta/šalta kompresus. Atrodo po truputi uždegimas dingsta. Sėkmės kovoje su savuoju demonu 🙂

  2. Sveiki. Pabandykit kitus konservatyvius gydymo būdus kaip ekscentriniai stiprinimo pratimai, prieš pratimus pašildant, o po jų šaldant, taip pat teipavimas. Be to ar paklausiai savo ‘draugo’ TAT (TA tendinophaty) kodėl jis su tavimi susibičiuliavo?

    Sėkmes gydantis
    T

    • Bandau kažką panašaus daryti, nes kaip ir tu man tą patį rekomendavo sporto medikas Andrius Ramonas. Dėl bičiulystės tai pats kaltas, tiksliau ambicijos: per greitai, per daug kilometrų.

  3. Alytuj labai gerai gydo, sudeda į langetę ir net nesileidžia i kompromisus, bet jeigu labai neskauda geriau po truputi judėti ir gydytis.

    • Aš esu langečių priešas. Esu išbandęs ją vieną kartą – nepatiko. Keletą kartų nenusileidau medikams ir kuo puikiausiai išsiverčiau be jų.

  4. Vienintelį kartą pas juos ir buvau, nėra didelio reikalo pas juos lankytis, nes per daug apie reabilitacija nenusimano, net nesugeba patarti kokių prevencinių priemonių imtis.

    • Tam yra sporto medicinos gydytojai. Nežinau kaip Alytuje, bet Vilniuje – Andrius Ramonas vienas iš geresnių. Dėka jo mano tendonitis – beveik praeitis.

Leave a Reply

