NORIU Į PENSIJĄ

pensija

– Tai ką, prisibėgiojai?

– Aha, dabar varau į pensiją.

– Tu taip galvoji? Tokios būklės greičiau į sąvartyną.

– Aš taip blogai atrodau?

– Tu veidrodyje save matei?

– Aš ne narcizas, o bėgiko padėjėjas. Mačiau tik bekelę, miškus ir kalnus. Beje, aš nekenčiu asfalto. O tu – asfaltinis?

– Dar nežinau. Koks skirtumas?

– Į pensiją jie mina daug greičiau. Dabar ant sniego jie niekam tikę, todėl ir smirda kampe per visą žiemą. Bet vos orai atšyla tik laiko klausimas kada užvers kaliošus.

–  Negali būti. Skaičiau, kad mūsų visų likimas vienodas: mažiau daugiau 800 kilometrų, po to – sėkmingai į užtarnautą poilsį.

– Bet tik ne čia. Jau tris kartus nubėgau tiek. Į kelią net žiūrėti nebenoriu.

– Rimtai?

– Rimtai, sudroš be jokio gailesčio. Sveikas atvykęs į Osvencimą.

– Juokauk toliau. Aš lengvas, lankstus ir greitas. Jaučiu – tu man pavydi.

– Nėra dėl ko. Visi čia mes tokie. Storuliai seniai nebemadingi, o va minimalizmas ant bangos. Žinok, iš pradžių ir aš buvau tokia pati žvaigždė, bėgiojau tik varžybose.

– Ir ką, nepatiko?

– Patiko, bet neatlaikęs konkurencijos, turėjau pradėti rimtai treniruotis. Marketingo strategija „kilometrai jums – problemos mums“ tikrai pasiteisino.

– Kaip suprasti?

– Iš pradžių suskilo pėdos, po to viduriai išvirto, bet aš vis dar galėjau bėgti. Deja, po paskutinio karto nuplyšo nosis ir daktarai nusprendė, kad be operacijos neišsisuksiu. Tačiau šiais laikais pakeisti seną nauju vieni niekai…

– Seniuk, baik skųstis ir čiuožk į pensiją, o aš turiu jau bėgti.

2 thoughts on “NORIU Į PENSIJĄ

  1. Pingback: Po išdėstytų minčių straipsnyje „Kalendorius“ sulaukiau komentarų į kuriuos noriu atsakyti nauju straipsniu. Kuriam pavadinimą niekaip nesugalvoju, gal „svajonė“, gal „viskas kitaip“, o gal kiekvienas skaitantis sugalvos pats sau pava

  2. Pingback: Gal „svajonė“, gal „viskas kitaip“, o gal kiekvienas skaitantis sugalvos pats sau pavadinimą. | runnerpatch

Leave a Reply

